toolbar powered by Conduit

joi, 10 iunie 2010

UN MARINAR PIERDUT

Sunt celalalt, si-mi este dor de mine Parama pe-o corabie-n furtuna, N-am NORD, nici SUD, n-am azi si n-am nici maine Un inger trist , din cand in cand, m-aduna... Dar prea-i departe drumul ce ma poarta Pana spre zori, mai este inc-o noapte, Din haul ei, in vis mi se arata Cum steaua mea, coboara-ncet in moarte... O, demon, de-ai pieri cum piere visul, Ti-as face fiecare zi, o sarbatoare ! Cu rugi incinsi sa luminezi abisul Din care numai steaua ta, rasare... Ti-as face praznic, numai cu otrava Si crede-ma, as sta si eu la masa, Ca sa petrec o clipa doar, in graba, La sanul mortii, ce mi-a fost aleasa. Caci n-am nici NORD, nici SUD si n-am nici maine N-am soare-n zori si nici o stea in noapte, Sunt celalalt, si-mi este dor de mine Si-astept un inger, ratacit... departe..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu