toolbar powered by Conduit

sâmbătă, 8 mai 2010

INTERVIU CU GHEORGHE GHIORGHIU

Prietenii lui Vioryny, prezenti pe chat, au fost de acord sa ne cedeze spatiul de
discutii pentru cateva minute, ca sa realizam un scurt interviu si au
savurat momentul inedit, o premiera pentru toata lumea: il ascultau pe
Gheorghe Gheorghiu la radio, votau piesa acestui romantic vesnic
indragostit ca slagar al lunii aprilie la Wordpress si urmareau
discutia noastra de pe chat. Atmosfera s-a incalzit si Gigi mi-a
marturisit ca traieste aceasta seara cu aceeasi intensitate ca si mine,
iar prietenul nostru comun, Vioryny a fost de acord sa intre in jocul
nostru si-i multumesc. Vioryny, you just made my day!

Simona Botezan: Ce ar trebui sa mai stie romanii din SUA despre Gheorghe Gheorghiu, mai
ales aceia care sunt plecati de multa vreme din tara si va duc dorul
aici, peste ocean?

Gheorghe Gheorghiu: Ar trebui sa stie ca pe 20 mai plec in Houston Texas, la invitatia
parintelui Mirel Tudose.

S.B.: Este o veste minunata pentru romanii din Texas! Am scris si noi despre izbanda
comunitatii romanesti din Houston. Unde veti concerta?

Gh. Gh.: S-a construit acolo o sala mare si frumoasa, la biserica ortodoxa a
parintelui Mirel din Houston. Voi merge la ei pentru cinci zile si
acolo voi sustine si concertele. Ar trebui sa mai stie ca anul acesta
voi sustine o serie de concerte in tara, dintre care unul mare, care
marcheaza aniversarea de 35 de ani, va fi la Sala Palatului din
Bucuresti. Mai am un proiect impreuna cu asociatul meu Marius Gavrila de
la Mixmusic, un megaturneu dedicat memoriei unui mare fotbalist,
Nicolae Dobrin - spectacole si meciuri de fotbal.

S. B.: Da, este cu adevarat o initiativa laudabila si incarcata de simboluri,
pentru ca Nicolae Dobrin a fost un mare fotbalist!

Gh. Gh.: A fost cel mai mare fotbalist roman, magnificul Dobrin, istoria unei legende, iar toate
incasarile vor fi donate scolii de fotbal pe care acum o pastoreste
doamna Dobrin.

S. B.: Este vreo intrebare pe care nu v-am pus-o pana acum, dar la care ati vrea sa-mi raspundeti?

Gh. Gh.: Sunt foarte fericit pentru ca fiica mea, Andra, care a intrat la facultate in Los Angeles. Ea a
locuit de mica la San Jose California, impreuna cu mama ei, iar eu ma
straduiesc sa o vad cat de des este posibil.

S. B.: Felicitari! Stiu despre fiica dumneavoastra, Andra, ca are mari sanse sa va calce pe urme, ca a
inregistrat primul album la 8 ani si ca are trei melodii compuse de Andy
Emata, producatorul muzical al lui Britney Spears. Stiu ca abia
asteptati sa treceti oceanul. Asta inseamna ca veti poposi si in San
Jose, unde se afla o bucata din sufletul dumneavoastra, nu-i asa?
Intentionati sa-l intalniti, in California, si pe Vioryny, gazda
noastra de astazi si poate si pe ascultatorii lui?

Gh. Gh.: Cu siguranta, cand voi ajunge acolo ne vom intalni.

S. B.: Va asteptam cu drag si la noi, in Washington DC.

Gh. Gh.: Trebuie sa ma consult cu impresarul meu, iar atunci cand timpul si programul imi permit, cu
certitudine voi veni.

S. B.: Aveti un gand de incheiere pentru cititorii nostri?

Gh. Gh.: Un salut romanesc, din suflet si cu drag. Ne intalnim pe site la Vioryny si mai vorbim... pana
cand o sa reusim sa ne vedem fata in fata.

S. B.: Va doresc sa ramaneti neschimbat si in urmatorii 35 de ani de cariera muzicala. Mult succes in
tot ceea ce intreprindeti si sper sa ne vedem cat mai curand.

Gh. Gh.: Va multumesc si eu. Asa va fi!

S. B.:
Doamne ajuta!



Data: 05.05.2010 / Sursa: Simona Botezan - corespondent SUA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu