toolbar powered by Conduit

miercuri, 21 iulie 2010

MARELE MISTER. Sotul Madalinei: “Nu dati vina pe ea. In curand, se va afla totul”!!!

La Agentul VIP, a venit Carmen Radulescu. Pentru cei mai tineri, ea este vocea pe care Serban Georgescu a lansat-o in anii’ 80, inainte de a o descoperi pe Madalina Manole. Desi Serban a dorit sa le tina departe una de cealalta, Madalina si Carmen s-au imprietenit acum sase ani.

Carmen a spus un lucru TERIBIL, care lanseaza cel mai mare semn de intrebare!
“Am fost astazi la capataiul Madalinei si, cu lacrimi in ochi, i-am aminti ca, acum trei luni, imi povestea cum viseaza sa il vada peste 20 de ani pe fiul ei… Petrica, sotul ei, a venit langa mine si mi-a spus . Nu am putut sa intreb mai mult. Dar vorbele lui ma chinuiesc.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu