toolbar powered by Conduit

marți, 5 aprilie 2011

sincere trairi ale prietenei mele , GEORGIANA PAVEL

SUNT





Sunt foc si apa la un loc,sunt un amalgam de sentimente
Sunt un munte de sperante si o mare de iluzii,
Sunt puterea cuvantului si mana destinului
Sunt totul si nimic...sunt soapte...

Sunt vantul ce umbla hai-hui printre ramuri
Sunt ploaia ce cade incet pe feresti,
Sunt prima si ultima carte
Sunt totul si nimic...sunt vesti...

Sunt soarele ce lumineaza umbra,
Sunt tipatul din gura unui mut,
Sunt bucuria ce-ti inunda firea,
Sunt totul si nimic...sunt lut...

Sunt neaua ce se-asterne peste case,
Sunt gerul ce iti intra-adanc in oase,
Sunt iarna grea ce vine peste tine,
Sunt totul si nimic...sunt bine!

TE ASTEPT O VIATA




Te iubesc...te astept o viata,
Sunt mii si mii de cuvinte frumoase pe care cu siguranta le meriti. Eu din pacate, nu le stiu pe toate pentru a ti le spune.Din pacate, nu pot atinge soarele pentru a ti-l darui...nu-ti pot da nimic mai mult decat sufletul meu,trupul meu, intreaga mea fiinta...Din momentul in care ne-am intalnit, intamplator, sau poate ca nu,tu mi-ai dat cel mai frumos cadou:inima ta! Ti-am promis ca o sa am grija de ea si ca am sa ti-o inapoiez atunci cand ne-om revedea. Oricum, am facut schimb de inimi, de suflet si de tot ceea ce este mai frumos si pur.
Cineva te va iubi intotdeauna, iar acel cineva voi fi intotdeauna EU! Totul ne desparte pe mine si pe tine: distanta,oamenii,viata, poate si destinul.Dar nu ma tem de nimic...
Stii sa asculti? Auzi vantul la fereastra? Auzi pasarile care vin si pleaca ducand si aducand primavara?
Stii ce-i nostalgia? Privesti uneori pe fereastra fara sa vezi nimic?
Sunt pe acolo si intr-acolo,fara fiinta, o apropiere si o indepartare in preajma ta...
Sunt o picatura de ploaie strivita intre pleoapele tale grele de visuri, sunt un gand hoinar ratacit in parul tau, sunt firul de iarba peste care treci acum grabit, sunt frunza pe care o tii ingandurat intre degete. Sunt ultima silaba pe care as dori sa o rostesti inainte de a visa si primul tau gand.
Atingerea ta e pentru mine, curcubeul...iar sarutul tau este sfarsitul unei lumi si nasterea alteia...Daca viata mea ar fi o clipa petrecuta langa tine, nu mi-as dori alta...De aceea dragostea ta ma face sa uit de distanta ce ne desparte!
Si cum sa nu te iubesc cand pentru tine simt ce nu am simtit pentru nimeni niciodata?
Am nevoie de iubire...
Am nevoie de tine...
Te astept inca o viata!

O SANSA




Da-i inimii o sansa,s-aleaga ea ce vrea,
Intreab-o aici, cu mine:ma mai vrea?
Tie teama de raspunsu-i, de-aceea te feresti?
Copil mai esti!

Da-i mainii tale-o sansa,s-aleaga ea ce vrea,
Mai da-i o sansa ,una, de a ma mangaia.
Tie teama de urmare, de-aceea te sfiesti?
Copil mai esti!

Da gurii tale-o sansa, s-aleaga ea ce vrea,
Mai da-i o sansa, una, de a ma saruta,
Ti-e teama c-o sa-i placa,de-aceea te-ndoiesti?
Copil mai esti!

Da -ti tu o sansa tie, si-alege tu ce vrei,
Mai da-ti o sansa ,una, de mana sa ma iei,
Ti-e teama ca ,atunci, de drag tu te topesti?
Copil mai esti!

Da-mi mie inc-o sansa, s-aleg eu ce as vrea,
Mai da-mi o sansa, una,de a te vindeca,
Ti-e teama ca, atunci, cu mine-ai sa plutesti?
Copil mai esti!

Da-ne o sansa noua, s-alegem noi ce-am vrea,
Da-ne o sansa, una,de a ne cununa!
Ti-e teama ca la nunta vei spune cat iubesti?
Eu te iubesc pe tine, copil micut ce esti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu