toolbar powered by Conduit

luni, 5 aprilie 2010

Adrian Păunescu
--------------------------------------------------------------------------------
Ce Simplu MI-AI FI, dacă Nu te-as UBI

Altceva Nu-i nimic
Si mereu mA complic
Simplu si CE MI-AR FI,
Dacă te-as iubi Nu.

Dacă m-as Lua dupa pretexte,
Tier-as trage dacă e uşor,
nici Nu trebuia s-aud de tine
eră Si-mi Mai de folos sa mor.

M-am băgat de buna voie slugă,
moralul dragostei ce ti-o port,
Dar pricep ca mi-ar Fi Fost rentabil
sa privesc destinul ca pe-ONU sportului.

Nu-i o simplă încăpăţânare,
ONU pentru ambiţios pariu,
Dar ALEG O Cale complicată,
DIN tocmai motivul ca pacta sunt Viu.

Eu detest relaţia burgheză,
decorată circumstanţiale,
mA închin la legile naturii
ŞI salut iubirea, ca scandal.

Mama ei de Viata prefacută,
tatăl ei de soartă la mezat,
Te iubesc version felul unui trăznet,
te prefer asa cum s-a-ntâmplat.

Greu Imi e ŞI Greu e ITI ŞI cravată
Cu acest FEL de un Trai al Meu,
totuşi, Vreau sa ştii ca, DIN pacate,
Dragostea e o dificultate,
fara grija de-ar fi MULT Cu Mai Greu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu