toolbar powered by Conduit

joi, 5 august 2010

Connect-R a ajuns la spital!


Connect-R a ajuns seara trecuta la spitalul din Sibiu, dupa ce masina trupei a fost implicata intr-un accident
de circulatie pe DN 1. Cantaretul este in afara oricarui pericol, insa in zilele urmatoare va fi operat la antebratul stang.

Accidentul s-a produs in apropierea localitatii sibiene Sacel. Un automobil
nu s-a asigurat la schimbarea benzii de mers, si a fost proiectat pe contrasens de un TIR care venea din spate. Masina in care se aflau Connect-R si alti sase membri ai trupei a intrat in plin in autoturismul care le-a iesit in cale.
"Deci mergeam regulamentar, chiar am oprit pentru ca am vazut ce se intampla si au venit peste noi", a declarat impresarul trupei.

"A acrosat o autocisterna si prin proiectie a patruns pe sensul opus de deplasare unde a intrat in coliziune frontala cu microbuzul care apartine formatiei Connect-R", a explicat inspectorul Bogdan Maxim, Biroul Rutier Sibiu. Connect-R statea pe locul din dreapta-fata in momentul impactului. "Am pus mana in fata si mi-a venit capacul de la airbag in brat, am osul rupt in doua locuri, trebuie sa ma operez", a spus el.

Membrii trupei au tras o sperietura zdravana, dar spun ca sunt bucurosi ca nu a fost mai rau. Mai mult de atat, Connect-R ar fi vrut sa se duca totusi la Huedin, unde avea concert. "M-as duce pentru oamenii aceia acolo, sa nu-i las asa, sa nu-i dezamagesc", a declarat Connect-R. Soferul din cealalta masina a scapat si el teafar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu