toolbar powered by Conduit

marți, 31 august 2010

Primul barbat care a nascut, in vizita in Romania





Barbatul care a dat nastere pana acum la trei copii, Thomas Beatie, a venit in Romania unde a povestit despre experienta prin care a trecut, transformandu-se dintr-o femeie in barbat.

"Dupa tratamentul hormonal, organul masculin a crescut. Acum, sper ca pentru sotia mea marimea nu conteaza" , a spus razand Thomas Beatie, luni, la o emisiune televizata.

El a marturisit ca a primit spermatozoizii cu care a ramas insarcinat prin posta, iar inseminarea i-a facut-o sotia lui, cu o seringa in valoare de doi dolari."La inceput am fost obiectul discriminarilor comunitatii medicale si din pacate in SUA sunt reguli impotriva discriminarii, dar nu s-au aplicat la noi. A trebuit sa ne dam seama cum sa facem singuri acest lucru si in final am gasit un medic care sa doneze o autorizatie, am gasit donatorul de sperma, iar banca ne-a trimis spermatozoizii, prin posta.

Sotia mea m-a inseminat. Ne-am dat seama singuri cum sa facem asta si am avut succes. Desi eu am nascut cei trei copii, sotia mea i-a alaptat. A facut tratament pentru a i se induce lactatia si copiii nostri sunt crescuti normal si alaptati natural", a declarat barbatul la emisiunea Happy Hour, fiind invitatul lui Catalin Maruta.

Thomas a explicat si cum a devenit barbat, precizand ca a urmat un proces care a durat aproape patru ani de zile, iar in 2003 s-a casatorit cu sotia lui."La douazeci si ceva de ani am suferit o operatie prin care bustul meu a fost remodelat. Sanii mei au fost operati, iar acum arat ca un barbat. Tratamentul hormonal a facut multe schimbari. Prima data mi s-a schimbat vocea. Parul pe fata a inceput sa-mi creasca, dar dupa ce am nascut s-a rarit din nou. Incet, incet m-am transformat si fizic in barbat, pentru ca din punct de vedere psihic am fost intotdeauna barbat", a adaugat acesta.

Americanul a mai povestit ca este vorba de un donator anonim despre care nu stie mare lucru, dar crede ca este frumos, deoarece copiii lui sunt frumosi.

"Cand am comandat spermatozoizii, acestia au fost depozitati intr-un container inghetat, iar inseminarea a fost facuta cu o seringa de numai 2 dolari, de plastic si am avut succes. Copiii nostri sunt incredibili. Fetita, de 2 ani, imbratiseaza pe toata lumea. Noi ii invatam sa fie toleranti si sa iubeasca lumea, nu conteaza ce cred ceilalti, conteaza ca familia noastra sa fie fericita si nu le putem permite sa ne dicteze altora cum sa traim", a mai marturisit acesta.Nu am facut asta pentru publicitate

Thomas a marturisit ca pentru el este socant sa auda ca a ramas insarcinat pentru ca a vrut sa aiba parte de publicitate.

"Imi iubesc sotia si era singura solutie sa facem un copil. Povestea a calatorit in intreaga lume, iar noi am hotarat sa discutam cu media si ne bucuram ca am facut-o. Tabloidele ne ofera diferite sume, dar am si pierdut foarte multi bani", a mai spus acesta.

Barbatul a mai spus ca nu am fost niciodata atacat fizic, dar a "primit" tot felul de priviri de la oameni care sunt putin mai incuiati si nu inteleg aceste lucruri.

"Eu am experienta mea si ma face sa fiu mai deschis si sunt prin definitie o persoana mai deschisa, eu imi iubesc copiii neconditionat, intotdeuna va fi asa. Pe durata sarcinii am avut o identitate sociala foarte puternica, m-am simtit ca un barbat insarcinat, iar asta era singura modalitate de a avea un copil. Eu m-am simtit suficient de barbat cat sa dau nastere", a mai spus acesta.

Thomas Beatie a precizat ca face parte dintr-o familie care a dat doi presedinti SUA, dar nu a exlus, in cazul in care i s-ar permite, sa devina si el candva primul presedinte american care a nascut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu