toolbar powered by Conduit

marți, 21 decembrie 2010

Talisman "cucereste" Roma!


"Am apreciat mancarea italiana si femeile... dar cele mai frumoase italience sunt tot romancele..." (Alin Oprea)

Turneul TALISMAN TOUR 2010 inceput pe data de 1 iunie la Calarasi (trecand prin 15 orase) , a depasit granitele tarii, ajungand pe 5 decembrie , in ajun de Sfantul Nicolae in Italia, la ROMA. Locatia aleasa de organizatori (Associazione Dei Romeni), a fost una impunatoare: TEATRO TENDASTRISCE, teatru in care se dasfasoara o serie de evenimente importante din viata culturala a Romei.

Concertul Formatiei Talisman a fost un real succes, numarul de spectatori depasind cifra de 5.000. Publicul a cantat impreuna cu Alin Oprea&Co. refrenele cunoscute ale Talismanilor, dar au dansat si s-au simtit bine si pe acordurile noilor piese de pe albumul proaspat lansat ,"Angel".

"Ne-am bucurat enorm de prezenta atat de impresionanta a publicului la concertul nostru si am ramas mai mult de o ora sa dam autografe si sa facem poze cu cei care si-au dorit. In sfarsit a venit momentul ca si o formatie romaneasca sa poata sustine niste concerte live adevarate inafara tarii, nu doar spectacole meschine in restaurante sau sali ieftine de periferie." (Alin Oprea)

"Am reusit sa vizitam majoritatea atractiilor turistice ale Romei,e adevarat pe fuga si am fost foarte placut impresionati de Colosseum,Musei Vaticani(unde am putut admira Capela Sixtina si Basilica Sf. Petru), Fontana di Trevi, Columna lui Traian,etc‌Ne-am dat seama in acelasi timp, ca semanam uneori mai mult decat credeam cu stramosii nostri romani, italienii de astazi..."(Alberto Bolocan-guitar)

"Un moment in care am crezut ca-mi sta inim in loc, a fost cel al aterizarii aeronavei la intoarcerea pe Aeroportul Baneasa, unde dupa 3 ore de intarziere si un zbor destul de tensionat din cauza turbulentelor, pilotul a "trantit" destul de spectaculos avionul pe pista, incat am crezut un moment ca s-a rupt..." (Alex Lambrino-bass)

Revenind in tara, Talisman pregateste de sarbatori doua concerte extraordinare: Deschiderea sezonului de ski de la Predeal (23 decembrie) si Revelionul in piata centrala din Ramnicu Valcea. "Le dorim romanilor multa FERICIRE , pentru ca aceasta le contine pe toate: SANATATE, IUBIRE,BANI..." (Talisman)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu