toolbar powered by Conduit

miercuri, 1 decembrie 2010

Versuri de suflet,traite nu doar scrise.....PAVEL GEORGIANA

ACEASTA-S EU...




Un pas marunt, o voce calda,
O mana-ntinsa tot mereu,
Un vuiet surd, ades cascada
Aceasta-s eu...

Ocean de vise,curcubeul
Ce-apare sus pe cer mereu,
Petale albe, infinitul,
Aceasta-s eu...

Sarut fugar,privire-adanca,
Ostas ce lupta tot mereu,
Curajul de-a zdrobi o stanca,
Aceasta-s eu...

Boaba de roua, nor ce plange,
Curajul ce il dau mereu,
Si focul ce in zori se stinge,
Aceasta-s eu...

Un tipat mut,o adiere,
Puterea de-a te face zeu,
Dorinta-ascunsa in culoare,
Aceasta-s eu...


POVESTE




Sa te iubesc pe tine-o viata,
Of,dragul meu, e prea putin!
Ca nu-mi ajunge timpul asta
In brate sa te tin!

Sa fiu cu tine doar o viata
Nu mi-ar ajunge sa-ti rostesc
Toate cuvintele frumoase,
Si cat de mult iubesc!

Sa-ti simt parfumul doar o viata
E prea putin, iubirea mea
Ca nu pot strange-a ta mireasma
In nopti de catifea.

Sa-ti dau sarutul doar o viata
E ca si cand as renunta
Sa mai respir de dimineata,
Si n-as putea, m-as sufoca!

Sa fiu cu tine-n asta viata,
A fost atata de frumos!
Noi ne-am trait povestea noastra:
Printesa eu, tu Fat-Frumos!

BARBATUL



Iti spun si azi,indiferenta doare
Mai mult ca ura, sau la fel de mult...
De-aceea incet,incet apare
Intoarcera-n trecut.

Barbat este acela care
Sa puna punctul va putea.
Sa nu astepte ca femeia
Sa intuiasca ce ar vrea.

Iti spun aceste lucruri astazi
Sperand c-ai sa inveti ceva!
Si nu ma astepta pe mine
Ceva sa pot salva.

Tu vrei sa pleci, dar n-ai puterea
Sa-mi spui ce simti cu-adevarat.
Si nu in mine ai durerea
Ci-n tine,c-ai atat pacat.

O sa-ti intind o mana insa,
Iti spun ca nu te mai iubesc,
Sa-ti prelungesc aceasta transa
E greu si nu-mi doresc.

Barbat este acela care
Sa puna punctul va putea.
Sa nu astepte ca femeia
Sa intuiasca ce ar vrea.

EI BINE, DA!




Nu ai curaj sa spui cinstit
Ce simti azi pentru mine,
Dupa cuvinte stai pitit
C-asa ti-e bine!
Si crezi c-am sa te cred mereu
Cum o faceam odata...
Ei bine, nu,nu mai sunt eu
Cea adorata.
Stiu bine cum esti tu de fapt,
Dar te iubeam prea tare,
Si imi spuneam mereu povesti
C-un print calare...
Acum eu m-am trezit din vis
Si vad acum mai bine,
Am spart si globul de cristal
Ce vine?
Vin rugaminti din partea ta,
Ca ma iubesti pe mine,
Ca eu sunt jumatatea ta...
In fine...
Acum eu nu mai cred nimic,
Si asta, clar, te doare,
Orgoliul tau cel masculin
E mare!
Ei bine, da,am hotarat
Sa plec de langa tine,
Atat cat mai am de trait
Sa-mi fie bine!
Traieste-ti viata, dragul meu,
E timpul tau, se pare,
In calea ta am fost atat:
O trecatoare!

RASPUNS






Ce dulci povesti imi spui acum tu mie?
Si cum ai vrea pamantul sa-l strabat
Incat distanta sa nu fie
Decat un scurt oftat?

Ce zambet cald imi pui in cale oare
Ca pasul meu sa fie mai vioi?
Ce blanda alinare
Imi dai apoi?

De unde ai tot strans cristale
Sa-mi faci aceasta mica stea?
Si toate gandurile tale
Tu, cand le-ai pus in ea?

De ce imi dai tu nemurirea
Si nu iti pare rau deloc?
-..Ca tu sa-mi dai in schimb iubirea
Si stropul de noroc.

Ca ai ajuns acum la mine
Tu inc-o data-ai aratat
Ca esti femeia mea, stii bine,
Iar eu, al tau barbat!"

FARA NUME


,, -Cat dureaza fericirea, Doamne?"

Am intrebat tematoare parca , fiindu-mi teama de raspunsul pe care o sa-l primesc.
,, -Fericirea dureaza doar o secunda!" mi-a raspunsus acesta.
,,- Cum asa? Eu am trait minute, ore, zile de fericire!"
,,- Asa e! Dar minutele ,orele, zilele ,toate sunt formate din secunde!
Tu ai fost norocoasa! Ai stiut sa aduni secundele manuchiuri si sa-ti sporesti fericirea, Nu toata lumea e la fel de norocoasa insa."
,,-Ai dreptate,Doamne! Am simtit si eu de multe ori ca fericirea dureaza mult prea putin si am incercat cu disperare sa o fac sa mai stea, dar asemeni unui nor de fum,disparea in neant, fara a avea timp sa o simt cu adevarat!"
,,-Vezi? Am vrut sa va transform fericirea intr-un lucru real, palpabil, dar voi oamenii nu v-ati fi multumit niciodata doar sa priviti la el si sa va incarcati sufletele. Nu, voi l-ati fi luat, l-ati fi studiat incercand sa-i descoperiti componentele, v-ati fi imbrancit care sa petreceti mai mult timp in preajma lui...pentru ca nu stiti sa va gasiti fericirea in jurul vostru!"
,,- Cum asa? Fericirea, e adevarat, o percepem diferit, dar toti vrem sa o traim!"
,,-Nu trebuie sa o traiti,trebuie sa o simtiti! Adunati-o din orice: dintr-o picatura de ploaie, dintr-o frunza ce cade pe pamantul cald, dintr-o adiere de vant, dintr-un zambet,din zborul unui pescarus, din privirea unui copil, dar mai ales cautati-o in voi! Invatati sa va faceti singuri fericiti! Nu mai asteptati tot timpul ca cei din jur sa va faca fericiti!
De ce astepti sa fii iubita?- iubeste!
De ce astepti sa fii mangaiata?- Mangaie!
De ce astepti sa fii sarutata?- Saruta!
De ce astepti sa ti se dea?-Ofera!

SI ABIA ATUNCI VEI FI FERICITA! CHIAR DACA VA DURA NUMAI O SECUNDA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu