toolbar powered by Conduit

marți, 7 septembrie 2010

Madalina Manole a lasat un testament sentimental

...............................







Sotul Madalinei a dus anchetatorilor hartia cu ultimele cuvinte scrise de artista, tocmai pentru a raspunde acuzatiilor aduse de parintii cantaretei.
TAGURI: Madalina Manole, Mircea Petru
"Si ai mei scumpi (parintii si fratii- n.r.) sa ma ierte, atat pot sa gandesc. Am ajuns aici numai din vina mea. Si sa-l iubeasca mult pe Puiu, ramane sufletul meu, pentru tot ce a facut pentru mine. Pui mic sa ramana o perioada la Botosani, cu mama si tata. Poate ma va ierta mai tarziu, cand va fi mare", a spus Madalina in scrisoarea pe care sotul a gasit-o dupa moartea ei.

"Sunt ultimele cuvinte ale sotiei mele si ale mamei copilului meu. Si sunt personale. Am decis sa le arat ca urmare a acuzelor aduse mie", explica Petru, care s-a vazut ultima oara cu parintii Madalinei Manole la mormantul artistei. A fost jignit atunci, dar Puiu s-a obisnuit cu acest tratament din partea lor, spune el.

"L-am sunat pe socrul meu imediat dupa ce medicii de la Salvare au terminat manevrele de resuscitare. A fost primul telefon pe care l-am dat, dar nu mi-a raspuns. Apoi au venit politia, criminalistii, dupa mai bine de o jumatete de ora am sunat iar si mi-a respins apelul. Au ajuns in jurul pranzului sau dupa ora 2 la noi. Au trecut aproape 7 ore pana au ajuns", isi aminteste Petru la Happy Hour.

“N-am fost impotriva relatiei Madalinei cu parintii ei, ba dimpotriva, am vrut sa o ajut. Cu mama a avut o relatie nefireasca mama-fiica. Magda a suferit tot timpul din cauza asta. Magda avea in repertoriu toate piesele scrise de Serban Georgescu, nu e adevarat ca nu am lasat-o sa le mai cante”, spune sotul artistei, care neaga si ca ar fi lovit-o vreodata pe Madalina, asa cum s-a scris in presa.

Familia a stiut de primele doua tentative de sinucidere ale Madalinei, afirma Petru. A treia oara, sotul cantaretei nu i-a mai sunat pe parintii ei. Toate incercarile de sinucidere au avut loc intr-o zi de miercuri, iar artista a murit in noaptea de marti spre miercuri.

"Eu am apelat la o firma de servicii funerare. Contrar minciunilor, eu si sora mea am ales rochia si sicriul Magdei. Firma a adus crucea cu numele Magdei, ei au vazut numele din certificatul de deces si asa l-au scris. A fost imbracata intr-o rochie foarte frumoasa, pe care ea o iubea. Nu avea lucruri ieftine. Nu m-am sfatuit cu parintii ei, pentru ca nu comunicau cu mine. Nu m-au intrebat daca am nevoie de ajutor", spune Petru.

"In perioada cat a fost casatorita cu Serban, Magda nu a facut un avort, a existat unul cu mult inainte de a fi casatorita cu el", a explicat sotul artistei, care spune ca, deocamdata, copilului nu ii face bine sa fie in preajma parintilor cantaretei. Poate cand se vor linisti lucrurile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu