toolbar powered by Conduit

marți, 7 septembrie 2010

Pe langa scrisoare, Madalina s-a filmat luandu-si ramas-bun



Pe langa scrisoarea lasata de Madalina si gasita de sotul ei, se pare ca artista a lasat si un fel de testament video, in care isi lua ramas-bun.



"Am dat peste un ramas-bun. Madalina s-a filmat in oglinda, sunt gesturile ei de final. Am gasit intamplator imaginile", explica Puiu la Happy Hour. Realizatorii emisiunii l-au rugat pe sotul artistei sa aduca niste imagini de familie, iar acesta spune ca a gasit caseta in camera de filmat.

Iata scrisoarea Madalinei Manole:

"Sunt o neputincioasa, o nevrednica, o complexata, am un milion de defecte si astea ma fac sa ma gandesc ca trebuie sa ma opresc aici! Nimeni altcineva nu e vinovat de starea mea, doar eu! Voi toti ma iubiti, si mi-ati aratat asta, mereu. Si totusi eu gandesc ca trebuie sa ma opresc aici cu viata!

Mi-a daruit Dumnezeu cel mai frumos si curat suflet din lume, Puiu al meu, cel mai mare si minunat dar, copilasul nostru; cei mai buni si sacrificati parinti din lume, frate drag, nepoti dragi, rude, prieteni, atata lume cu suflet curat in jurul meu. Nu le merit, nu stiu ce sa fac, sa am gija de ele, cum sa am grija de ele, cum sa le fiu de folos.

Sunt de neiertat, ma gandesc la voi toti, dar si la ce sa fac sa nu mai fiu.

Pui mic sa ramana o perioada la Botosani, cu mama si tata. Poate ma va ierta, mai tarziu! Cand va fi mare!

Si ai mei scumpi sa ma ierte, atat pot sa gandesc, am ajuns aici numai din vina mea! Si sa-l iubeasca mult pe Puiu, ramane sufletul meu. Pentru tot ce a facut pentru mine, pentru sufletul lui.

Vinde tot ce se poate vinde, casa, orice, teren, dar vreau sa ramana bani pentru pui mic (scoli) si ... pentru Mihaita, Marian, Mihaela....".


"Desi parintii Madalinei nu vor sa recunoasca, scrisoarea ii apartine Magdei, e scrisul ei acolo", spune Petru Mircea despre hartia pe care Madalina Manole si-a pus ultimele ganduri. Foaia de hartie era in sertarul de la patul din dormitorul celor doi. Scrisoarea e acum la procurori.

"Am facut nunta dupa cinci ani, pentru ca, pana sa apara copilul, nu am avut nevoie de acea hartie. Toate lucrurile pe care le-am facut impreuna sunt pe numele ei. Ca sa nu aiba vreo problema cu mama ei. Am contribuit si la casa, si la masina. Aveam o viata de familie", povesteste sotul Madalinei.

"Magda nu era o femeie careia sa ii impuna cineva ceva. Relatia noastra a fost cel mai frumos lucru din viata mea", sunt cuvintele lui Petru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu